The Music By Sofia

Sitter och ska göra spellistan inför min fest så då kom jag på den brilianta idén att dela med mig lite av vilka låtar mina öron oftast fylls av den mesta tiden.
With Every Beat of Me- Kevin Borg, Good Girl Gone Bad-Rihanna,Single Ladies (Put A Ring On It)-Beyoncé,Sweet Dreams-Beyoncé, To Win My Love-Anna Maria Espinosa, A Little Moonlight-Anna Maria Espinosa,4 Minutes-Madonna feat JT, Give It 2 Me-Madonna,What Have I Done-Anna Ternheim,Womanizer-Britney Spears,Circus-Britney Spears, Viva La Vida-Coldplay,Lovers In Japan-Coldplay,Lost!-Coldplay,I´m Good I´m Gone-Lykke Li, Love Lockdown.Kanye West,Girl In The Band-Haylie Duff,Rockferry-Duffy,Delayed Devotion-Duffy,Window Blues-Lykke Li, Take A Bow-Leona Lewis, Misses Glasses-Leona Lewis, Footprints In The Sand-Leona Lewis, Jennie Let Me Love You

Det var de bästa låtarna just nu enligt mig.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0