The City Star

Nu mina vänner ska ni äntligen få lite information om en kändis enjoy!

Den 4 Mars 1985 föddes denna 1,79 m långa tjejen i Los Angeles. Ända sedan barnsben har hon på grund av sin längd och unika men vackra utseende jobbat en hel del som modell eller i alla fall fått plåtas för olika saker. Vi har kunnat se henne som Modell för bland annat märket DKNY. För ett antal år sedan. Vi känner förmodligen igen henne somm mest för hennes medverkan i sin vän Lauren Conrads tv-serie The Hills. The Hills har ni haft 3 säsonger här i Svergie om jag inte minns helt fel. För er som inte viiste det så är The Hills en realitysåpa (Det är en dokusåpa men har mer ett budskap som en "riktig" tv-serie om ni förstår vad jag menar) som handlar om 22 åriga Lauren Conrad och hennes vänner och pojkvänner. Som ni kan se på Lördagar klockan 18.00. En av Laurens bästa vänner som faktiskt var den som jag ska  ängna mig åt, har som sagt även i denna dag hållt på en hel del med mode. Och sökte därför ett modejobb som Diane Von Fürstenbergs medhjälpare, och fick det jobbet i och med att hon fick det var hon tvungen att flytta till New York. Därmed startar Whitney tv-serien The City där hon själv är huvudperson tillsammans med sina nya vänner Erin och Olivia även hennes nya pojkvän Jay och hans rumskompis Adam. Serien går nu i USA. Men du kan se det första av snittet här och här kan du se det andra här och de tredje har du här.

Hoppas ni är nöjda, precis som jag sa igår så har jag några kändisar på ingång men om det är någon särskild som ni vill att jag ska skriva om så gör jag självklart det först. Jag är öppen, var inte osäker på att jag inte något om kändisen för det är hur enkelt för mig att ta reda på fakta om kändisen. Don´t Worry.

Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja det skulle vara kul! :)

2009-01-11 @ 14:41:57
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0