Single Ladies (Put A Ring On It)

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag min, dag har varit bra förutom att jag i princip dejtat mina so papper fram tills nu men annars har min dag varit väldigt bra, skönt att det är fredag imorgon då blir jag äntligen ledig eller i alla fall på lördagen och fredagskvällen. Nu så ska jag njuta av pausen genom att plugga vidare haha, ja jag har två läxor kvar förstår ni. Nej men det tar inte särskilt lång tid men efter det så ska jag njuta lite av min lediga stund och fixa med en rolig grej. Men först ska jag tvinga mig själv att sätta kameran på laddning. Ledsen men tyvärr blir det ingen önskeoutfit istället ska ni få en kändisoutfit. Som sockersöta Mandy Moore bär. Coolt att hon handlat på Barneys där har jag också varit. För er som by the way tycker om Mandy så kan jag meddela er att hon kommer till Mars ungefär släppa sitt nya album då hon nu också kommer släppa sin singel inom kort, väldigt kort.

Nu: Kameran
Om fem minuter: Plugg

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0