Nicole Richie och nyårslöften

Balla skor!
Jag bara älskar denna outfit på Nicole, helst skulle jag vilja ha allt ifrån outfiten och gärna  nu med detsamma.
Vad tycker ni hiss eller diss?

*Jag har inte kommit på några nyårslöften och jag har heller inte viljat ha några nyårslöften i och med att jag inte håller de. Men nu, det är att satsa på bloggen. Det vill säga försöka hitta det jag verkligen vill blogga om eller det har jag redan gjort. Men i och med det så ska jag försöka upptadera oftare och komma med mest aktiva listan, jag ska helt enkelt satsa på bloggen.
*Sedan så ska jag bli mer ordningsam.
*Och sedan satsa på skolan

Kommentarer
Postat av: Anna

definitivt hiss. skorna var ju grymt snygga! <3 <3

2009-01-03 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0