Hitt eller miss?


Sjukt roliga!
Såg denna bild på Mischa då de som skrivet om henne dissat hennes outfit. Vad tycker ni hitt eller miss?
Jag tycker så här: Mischa ser fräschare ut en vad hon gjort på länge. Skorna var framifrån helt fantasiska. Klänningen är annorlunda men den är ju väldigt trendig och hon kombinerar outfiten häftigt med en päls sjal och en svart kuvertväska. Det är ingen miss. Men det är inte heller det snyggaste hon haft på sig klänningen hade kanske blivit snyggare om hon inte hade haft pärlorna, men en miss är det inte. Mischas stil är riktigt snygg (alla har vi dåliga dagar). Jag tycker att detta är en hitt. Dock tycker jag att klackarna på hennes skor är en miss.

Kommentarer
Postat av: Maria

håret var fint..:)

2009-01-28 @ 16:06:52
URL: http://straawberry.blogg.se/
Postat av: annie

jag tycker att hennes klänning var jättefin så hitt säger jag:)

2009-01-28 @ 20:06:29
URL: http://sweetiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0