Fredag

Imorse när jag vaknade hade inte jag någon blekaste aning om vad det var för dag. Men läser man bloggar så är det lätt att bli uppmärksam av det. Ni har fått lite annorlunda inlägg idag och det beror på att jag inte har haft något att skriva om. Men jag hoppas att ni tycker om inläggen ändå. Om en timme halvtimme något sådant så bär det av till Micke & Cissi. Där vi ska äta middag och ha det trevligt. Så nu har vi varit och handlat en massa mat till ikväll. En massa god mat, nudlar,couscous,ris smaskens! Besöksrekord igår förresten, vilken otroligt bra start på det nya året så tusen tusen tack! Ni är bäst! Jag håller på med en ny design som jag ska göra klart någon dag. Nu ska jag gå och fota dagens outfit som  ni ska få se senare möjligtvis blir det imorgon.

Ha en jättetrevlig fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

ha en bäst dag!! <3 <3

2009-01-03 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0