Brudens Bäste Man


Klockan är sisådär 2.00 och Tom är på en fest på hotellet som han bor på men tröttnar och ska därför gå till hans rum där hans flickvän befinner sig men när han lägger sig ner i sängen så märker han att det inte är Monica utan istället så är det den vackra Claire. Sedan så får man se 10 år senare då Claire och Tom är kompisar observera bara kompisar. Tom upptäcker massor av olika saker som han aldrig upptäckt tidigare. När Claire senare åker iväg på en resa till Skottland så planerar Tom något för att överraska sin vän, men när hon sedan kommer tillbaka så har hon en oväntad överrasking med sig.......
Jag tycker att Brudens Bäste Man är en jättebra och urgullig film det är en sådan där typisk amerikansk kärleksfilm. Känslig som jag är så kan man inte låta bli att fälla en tår i den. Storyn är bra och jag ska inte berätta slutet för då avslöjar jag hela filmen. Men tycker du om amerikanska kärleksfilmer så kan jag rekomendera denna film varmt. Dessutom är det riktigt bra skådisar. Filmen får SSSSS.
Har du inte sätt den se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0