Ashley Tisdale

Snygg Fendi-väska!
Ashley Tisdale leker kurragömma!

En riktigt snygg outfit från vackra Ashley Tisdale. Personligen tycker jag att det Vanessa som tar hem priset för snyggast stil från girlzen i HSM. Men ibland kan det hända att Ashley har snygga outfits, då hon misslyckas (läs: vilket iof är sällan) så kan hon ha rätt konstiga outfits. Men denna är ju bara så snygg, älskar koftan! En sådan vill jag också ha! Någon som vet vart jag kan hitta en liknande? Så som Ashley såg ut när hon kom ut från gymmet sådana träningskläder vill jag också ha! Träning blir ju roligare med snygga träningskläder right?

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin kofta på dom första bilderna!

2009-01-23 @ 10:32:53
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0