4 Minutes to save the world


Sitter här och lyssnar på en hel del med blandad musik, just nu är det 4 Minutes med JT och Madonna på tal om Madonna så ska ju hon i sommar komma till Ullevi i Göteborg och spela, det är perfekt med tanke på att jag har landställe 2 timmar bort, men vet ni hur mycket en biljett kostar jo nämligen 12 000 och är det verkligen värt det när Madonna inte ens är världens bästa sångerska fast det är sant hon har ju många fruktansvärt bra låtar, men 12 000 ärligt talat, det är ju lika mycket som att köpa en säng från ikea haha nej men ni förstår. Jag vet inte om jag skulle vilja köpa biljetter för 12 000. Dessutom har jag inget att vara ledsen över eftersom att en konsert med Beyoncé väntar i Maj och Beyoncé är ju helt ärligt talat en av världens bästa sångerskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0