090701

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Halva natten sov jag som en stock men andra halva av natten kunde jag inte sova. I och med att jag inte kunde somna somnade jag säkert vid 2 så jag är väldigt trött nu. Det kanske ni förstår. Idag har jag ganska mycket som måste göras. Jag ska fixa en spellista, lägga ut önskeoutfiten från igår, göra en ny, spela ett spel, klä på mig, bli hämtad av mamma, åka och köpa något gott att äta, kolla på grammisgalan och det kanske inte var sådär jättemycket men om jag känner mig själv rätt så kommer jag under dagen komma på något, det skulle inte heller förvåna mig om jag glömt något men det lär visa sig. Nu ska ni få önskeoutfiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0