090125

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Förkylningen sitter kvar men sån tur är ås är det bättringsvägen. Min dag består inte av några planer alls, hade jag varit frisk så skulle jag behöva åka ut och shoppa lite grejer, men är man sjuk så är man det kan inte hjälpas. Kanske att jag möjligtvis orkar hänga med mamma och pappa att skika på lite lägenheter, men då måste jag göra mig i ordning först. På tal om ingenting så skulle jag ladda över bilderna från min kamera men den där makapären funkade inte, så i´m so sorry jag har försökt. Jag ska göra ett nytt försök. Nu ska jag fortsätta med lite saker. Kommentera lite bloggar och lite sånt.

Vad ska ni göra idag? Tell me jag är nyfiken.  Ha en jättefin söndag vad ni än gör!

Kommentarer
Postat av: elli

visst är de!! love her :D

2009-01-25 @ 11:28:18
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0