Min musikblogg

Jag tänkte bara påminna er om att jag nu kommer angagera mig en hel del på min musikblogg eller iof mer på denna men på musikbloggen kommer jag anagera mig på Melodifestivalen och jag skulle vara oerhört tacksam om ni berättade hur ni vill att jag ska lägga upp allt. Och om ni har något annat önskemål eller åsikter. Så berätta gärna det, ut med språket! Om ni har lust så kan ni alltid kolla in kategorierna om det jag redan skrivit om schalgern och det som jag skrev i fjol.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: K

Hej.

Jag vill gärna läsa både vad du tror om låtarnas och artisternas chanser innan deltävlingarna och sedan hur du tyckte det gick för dem.

Ha det bra

Kram

K

2009-02-06 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0