Inspiration

Fick precis inspiration eller rättare sagt inspritaion på vad ska man säga? 2 outfits av en och samma person. Nämligen den här tjejen. Svensk? Javisst! Finns det ingen sida som endast skriver om svenskt mode eller i alla fall mer svenskt än amerikanskt? Ni vet så som det skrivs om amerikanskt typ överallt. Glöm inte pengarna imorgon Sofia. Påminn mig om det. Då ska jag bli en ägare av en kavaj, randig tröja, stentv.jeans, slitna jeans grån gina. Inte för att jag vet om jag kommer ha råd men... Men dit jag ville kommer med detta inlägget var att jag tänkte fråga om någon av er vet någon hemsida som fokuserar sig på svenskt mode eller svenska kändisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0