Chris Brown

Tyvärr så tror jag på det hemska ryktet om att Chris misshandlat talangen Rihanna. Vänner till Rihanna och Chris, journalister och andra vittnen berättar enligt rykten att detta är sant och att de sätt Rihanna skadad och att de väldigt ofta sätt exparet storbråka. Dessutom så läste jag en kommentar på posh24 att hon på expressens hemsida läst att Rihanna förts till sjukhus igår natt. Det var ju just igår natt detta hände.Det ska tydligen vara så att Rihanna varit otrogen med Kanye West vilket iof är väldigt dumt. Men det är aldrig okej att misshandla någon. Jag har tyckt mer och mer om Chris Brown och tyckt att han varit en cool artist som dessutom verkat vara en ganska härlig person. Men cool är han ju verkligen inte. Nu har han i alla fall förlorat ett fan. Riktigt riktigt korkat av honom. Det var väl bara att sig till Rihanna att hon gjort något dumt och sedan dumpa henne, svårare än så är det inte. Fruktansvärt dåligt av en föredetta favorit artist a la Sofia. Men nej nu har inte någon favorit längre. Ta det inte som att jag tycker det är okej att Rihanna varit otrogen. För det tycker jag inte men jag tror ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: åååh, tack så mycket, jag tror att jag förstår nu :)

Chris har väl inte misshandlat Rihanna?! INTE CHRIS! :'( Dumt av Rihanna oxåå...

2009-02-09 @ 21:03:13
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vilket äckel. Han går bort.

2009-02-09 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0