Break The Ice

Det känns jobbigt att behöva säga detta men jag har helt enkelt inget val. Det är egentligen helt fel tillfälle om man ser på hur mycket jag verkligen vill satsa på att bloggen ska bli större och jag vill inte ge upp och de ska jag aldrig göra. Men jag känner att det helt enkelt inte går att kombinera bloggen med skolan. Jag måste ta en paus för att kunna satsa på skolan och försöka planera hur jag ska lägga in bloggen på ett hörn. Jag hoppas verkligen att ni förstår. Jag lovar att komma tillbaka när jag känner att jag kan kombinera bloggen, skolan och vännerna för vänner och skola går liksom före allt det andra. Sköt om er själva och era nära och kära

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0