Bababa

Hej! Förlåt att jag inte bloggat tidigare, men jag har inte riktigt haft tid, dagen började med bloggning och sedan åkte jag och mamma dirket och strosade runt i the city ja alltså stockholm. När vi kom hem var det en timme kvar tills alla skulle komma och då resencerade jag kläderna i melodifestivalen, sedan så kom alla och vi hade det hur trevligt som helst med massa snack och melodifestival tittande, Molly vilken talang! Helt fantasisikt har en känsla av att jag kommer gråta på generpet. Ida är du beredd du hajar säkert vad jag menar? Ni som inte känner oss fattar säkert ingenting men det är nämligen så att jag och min bästa vän ska gå på genrepet tillsammans och vi har kommit fram till en grej som är ganska hemlig men nu ska jag inte göra er allt för nyfikna. Istället kan jag berätta att jag sitter och inte lyssnar på Anna Maria Espinosa som Maria tipsat mig om utan Miss Li som jag har tipsat mig själv om faktiskt haha. Jag lovar er att jag verkligen ska göra mitt bästa med bra uppdatering.

Godnatt! och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0