21.44 Ego

Hej, sitter och är ganska så uttråkad, funderar på att fixa lite grejer. Ska också höra av lite grejer med syster. Eventuellt kommer dagens outfit upp lite senare. Hoppas ni har haft en bra fredag. Under lovet så ska jag fortsätta köra med att skriva 3-5 inlägg per dag men kommentera så mycket som möjligt hos andra bloggare, för jag ska inte ha 8 läsare per dag. Jag är en fighter ska ni veta. Eftersom att jag är utråkad tänkte jag skriva ner lite sanningar om mig.
- Om jag verkligen älskar något så brinner jag för det och jag ska alltid reda på allt som finns att veta om det. Vilket är kändisar, musik och mode.
-Jag är ganska klumpig
-Jag är ganska osmart ibland,
-Jag är expert på att skjuta upp saker
-Jag tycker om att skojja med folkn och gör det gärna så ofta som det går
- Jag är väldigt temperaments full, självständig och en bra vän som alltid stöttar och ställer upp i alla lägen, samtisigt som att jag är oerhört envis, jag ger aldrig upp oavsett vad det gäller. Galen är jag också. Det kan mina vänner intyga.
-Jag är mogen för min ålder
- Jag har lätt för att tycka om människor
-Jag har även lätt för att minnas ansikten dock ganska dålig på att minnas namn (har blivit på sistånde)
-Jag har blivit lite shoppinggalen så sistånde

Så det för räcka. Var det kanske något ni inte visste om mig som ni fick reda på nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0