20.10 090216

Hej, förlåt att jag inte upptaderat tidigare, har haft lite fullt upp eller har inte kunnat logga in och sedan så har jag inte varit hemma. Inspirationen står på högsta volym och jag är väldigt glad för det har gått bra på mitt franskprov! Jag är överlycklig. Det var mitt mål. Jag firar det med mycket bra musk och då menar jag självklart Carrie Underwood. Nu är det en vecka kvar i skolan att bara kämpa med. Nästa vecka är det ju faktiskt lov hur skönt som helst. Dock hade jag velat kämpa ännu mer haha, kanske låter konstigt men jag är sådan går det bra i skolan vill jag kämpa mer och ja jag älskar skolan. Nu ska det firas med att designa lite intervjuer med trevliga bloggare, nej jag ska inte avslöja vem. Kanske att ni får se den när den är klar men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ni vet. Vill ni veta en grej.

Namnet Sofia är grekiska och betyder vishet. Men det roliga är att jag ofta kollar på olika grejer sånna där grejer ni vet, typ internet sidor, namnskyltar osv. eller ofta jag gjorde det ofta när jag var mindre och grejen är att det som står där stämmer exakt in på mig. Det ni! Så jag är alltså en Sofia rent ut. Jag ska tydligen inte heta något annat. Haha. Till alla som heter Sofia: Hon tror på det hon gör, tycker om att få beröm för sitt arbete. Men är beredd på att berömma andras ansträrningar. Första klass engegemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0