20.02 Honey i´m home!

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit bra, dock lite halvdan sådär vid 3-tiden, då min telefon slutade fungera men är man finurlig så fixar det sig tillslut, men när man sedan åker en station för långt och håller på att hamna i Nortull istället för på Kungsgatan så kanske man inte är så smart längre. Eller vad säger ni? Hur som helst så har min dag i allmänhet att gå vilse eller rättare sagt åka förlångt var ju inte precis första gången då jag börjat bli ganska virrig på sistånde jag börjar gammal! Haha, desto gladare blev jag när jag träffade Cissi och vi hamnade på Espresso House för plugg. Vilket gick hur bra som helst. Nu är det bara att läsa igenom lite granna inför imorgon så kan jag nästan allt. Det kommer gå great hoppas jag. Nu så ska jag fixa lite grejoooor. Ruuuliga grejooor.

Puss på er, by the way så tycker jag att ni har blivit lite dåliga på kommentarer på senaste tiden, ni som var så duktiga på det ett tag. Kom igen kommentera mer! Det värmet bara. Ut med språket gott folk!

Kommentarer
Postat av: Stina

En gång gick jag vilse i Norrköping. Mitt i natten, det var jättejobbigt. Fick ta taxi till slut och han körde ca 100 meter så var jag framme. Bra att du kom fram.

2009-02-18 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0