19.59 Cupecakes

Hej på er, mitt förra inlägg kändes så himla överdrivet, men det hände en liten grej som är väldigt mycket över nu och jag kände att jag inte hade något val, var bara tvungen att skriva av mig lite, men självklart ska jag satsa, för det är verkligen det här jag vill. Och detta som är min passion. Jag älskar att skriva och gör det gärna hur ofta det bara går. Men det kommer inte bli flera inlägg per dag skulle sikta på 2-3 stycken men det gör väl inget eller? Men under sportlovet så ska jag satsa allt vad jag kan, kommentera minst 4 bloggar varje dag så får vi se vart det leder, förhoppningsvis leder det långt. Den förbaskade kameran ska hittas också. Och jag lovar att det kommer upp fler bilder, outfits och mycket mer! Istället för massa långa tråkiga texter, då menar jag inte att jag kommer sluta skriva om min vardag utan mer att det kommer inte bli massa tråkiga inlägg om att jag har bloggtorka, you name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0