17.48 090215

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit väldigt bra. Även fast den flugit iväg. Då vi har kollat på lägenheter hela dagen. Efter att ha kollat på kanske 5 stycken lägenheter så mötte vi upp Cissi och Micke då vi satte oss på ett fik och efter ett tag kommer Fredrik Kempe då börjar vi prata om schlagern och jag säger ganska så högt att jag tyckte jättemycket om Måns låt och honom. Så jag har alltså "berättat" för låtskirvaren att jag tyckte om låten som han skrivit det ni! Haha. Annars har det inte hänt mycket alls. Hoppas ni har haft en bra dag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: visst är det gott:D

2009-02-16 @ 11:48:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0