15.07 Rihanna


Såhär glad vill jag att Rihanna ska vara!
Idag den 20 onde februari är det ingen vanlig dag i alla fall inte om man heter Robyn Rihanna Fenty. Det är nämligen så att tjejen fyller 21 år. Men att stjärnan ska få leva lyckligt och vara frisk på sin födelsedag kan vi bara glömma. När man är blåslagen(Klick för bildbevis!) och har fått ett hjärta krossat så kan väl inte ens en födelsedag rädda ilskan eller? Att Rihanna inte mår bra har ju framgått ganska skarpt och detta har tagit över pressen och vi har kunnat läsa om detta nästan överallt. Stackars Rihanna. Hon förstår nog inte riktigt hur illa det här är, hon vill tillbaka till sitt ex. Men det kan hon inte göra och sån tur är så har hennes familj och vänner sagt ifrån att "NEJ Rihanna det här är riktigt illa, du får inte gå tillbaka till Chris han är en idiot!" Hon ska vara glad att hon har dessa kloka människor omkring sig som kan stötta henne och förklara sanningen. Helst av allt borde ju Rihanna stanna kvar på Barbados ett bra tag till. I alla fall tills Chris hamnar i fängelset för dit måste han ju bara. Jag tycker synd om Rihanna som annars skulle ha sätt så mycket fram emot denna dag och jag tycker att hon är väl värd en riktigt bra födelsedag och jag hoppas att hennes familj och vänner ställer upp för henne så att ska få en riktigt bra födelsedag. Men om de har sagt att Rihanna måste hålla sig borta från sitt ex så borde de väl ändå se till att stackars Rihanna får världens bästa 21 års dag.

Stort Grattis till Rihanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0