090222

Godförmiddag! Har ni sovit gott? Det har jag gjort även om jag legat konstigt och fått lite ont i axeln men det verkade bara vara i några minuter för nu är smärtan borta skönt. Nu så ska jag alldeles strax klä på mig och sedan så ska jag ta det lungt ett tag, kanske blir det lite Gilmore Girls som jag har sagt i några veckor nu att jag ska se. Men nu så ska jag nog ta mig an att kolla på det eller vad säger ni? Ikväll bär det av till min Mormor i Uppsala. Men det betyder inte att jag inte ska blogga för det ska jag kan jag lova, för minns ni mitt löfte? Vilket jag tänkte börja med lite grann redan idag. Men innan dess så ska jag nog klä på mig och göra mig i ordning. Ska ni by the way kolla på oscarsgalan som går av stapeln ikväll? Den nattuggla som jag är så skulle jag gärna sitta bänkad men jag vet inte om jag kan göra det, då repris faktsikt går och det är ju inte heller så svårt att hitta info om den då typ alla tidningar och skvallersidor skriver om den i efterhand så självklart så får ni en sammanfattning av vilka som var snyggast på röda mattan ikväll. Nu så ska jag inte sitta hör och lata mig utan istället göra något vettigt och sedan lata mig igen haha. Ska också fixa lite med min design i musikbloggen som ser ut som ända stor jag vet inte vad.

Ha en jättefindag! Puss på er

Update: Det kollas för fullt på vm i långfärdskidor där nere, så nej ingen GG idag. Det får bli en annan dag tur att Lovisa är inloggad på msn så att jag kan få något kul att göra.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

hihi ja de är hon(a) tack! :)

2009-02-22 @ 13:48:40
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0