090208

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit great. Den började med att jag blev väckt av lilla Sara som tydligen är hur morgonpigg som helst till skillnad från mig som säkert är den mest morgontrötta människan som finns. Gårdagen var i´alla fall väldigt bra. Anyway när vi sedan skjutsade hem I & S så åkte jag och mamma vidare till Uppsala där vi skulle fira en person som fyllde år. Så dit bar det, där var det en massa god mat och massa trevligt folk. Nu är jag hemma och tänkte fota dagens outfit på tal om det så har jag fått en kommentar om att jag måste posa mer på de bilderna men grejen är att jag egentligen inte har något bra ställe att fota på. Men sure jag ska försöka.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0