090207


Förra årets vinnare Charlotte Perrelli, bild tagen från google
Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott? Det har jag gjort fast jag vaknade upp med en enorm tränigsvärk vilket är från gårdagen. Som var väldigt lyckad, att åka skidor är verkligen kul och jag är väldigt stolt över mig själv eftersom att jag inte ramlade någon gång förutom när jag körde rakt in ett träd och ramlade i gupp då jag gjorde det lite med flit. Jag tänkte nu kommer jag ramla. Men mindre bra var det att de tog 30 minuter att lämna tillbaka skidorna jag var oerhört nära att missa bussen. Men skönt var det när jag fick slappna av hemma hos Cissi. Då jag hade en härlig tjejkväll tillsammans med Cissi och Magdalena supertrevligt var det i alla fall. Dagens planer är ännu en tjejkväll fast tillsammans med syster. En kväll framför det som är bland det bästa nämligen Melodifestivalen. Såg by the way att Shirley Clamp som tävlar ikväll fyller år idag, vilken present det skulle vara för henne om hon gick vidare. Om ni vill läsa min recension om kvällens bidrag klicka HÄR.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0