090205


Kofta-Urban Outfitters
Tisha-H&M
Jeans-Bikbok (Ser gröna ut men de är blåa)

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har väl varit okej. Hade matteprov och det gick faktiskt ganska bra tror jag. Har egentligen inte så mycket att säga men bjussar på en dagens och sedan så tänkte jag meddela er om att i imorgon blir det ganska dåligt med upptatering eftersom att jag ska klockan 06.30 samlas på min skolas skolgård för att tillsammans med skolan åka till Kungsberget för att åka skidor och när jag kommer hem vid sisådär klockan 19.00 så ska jag ha tjejkväll tillsammans med C & M. Jag tror inte ens att det blir upptatering alls. Men på lördag är jag tillbaka och då mina vänner så ska ni få en rejäl upptatering i musikbloggen om Melodifestivalen som jag dessutom har fått lite fler besökare i, roligt! Glöm in att kika in där då om ni vill läsa om schlagern. Kika gärna in här också men det kommer inte handla om musik.
Nu: Plugg

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0