första december

Det känns helt sjukt att det idag är första december, det känns som att det var igår som jag njöt av sommarlov och nu är det inom kort jul hur sjukt känns inte det? Hur som helst så är jag precis hem kommen från en fika med Cissi kände att jag var tvungen att snacka om annat än skolan ett tag då det verkligen känns som att det är just det ända som jag snackar om just nu dessutom känner jag mig otroligt skoltrött och kom just på att jag har en grej att fixa på förmiddagen innan no lektionen men då finns det ett problem men aja vi tar det imorgon det löser sig. Funderar att bara lägga mig och glo på Gossip Girl ett tag men innan dess är det lite grejer jag måste fixa. Dessutom tror jag att jag ätit för mycket pepparkakor.

Ett plus med denna månad är att en massa grejer händer och det känns peppar peppar som att jag är värd det om jag får säga det själv för jävlar vad jag har slitit i skolan nu i åttan. Vissa saker har inte riktigt gått som jag förväntat mig där har jag blivit ganska så skoltrött men dett glädjer mig enormt:

7/12-Söndag: High School Musical Göta Lejon med mamma
8/12-Måndag: Regina Spektor Konsert med Pappa, Maria, Johan och Magdalena
11/12 Fredag: Idolfinal live
14/12: Lars Winnerbäck konsert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0