Erik och Calle i final

Så här glad kan man bara va när man gått till final i Idol. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Att Calle skulle slå både Erik och Tove i antalet röster trodde ingen, men det gjorde han och nu står han tillsammans med snygge Erik Grönwall i final av idol 2009. Erik har under hela resan varit min favorit medan jag aldrig riktigt gillat Calle förrän några veckor tillbaka men jag har hela tiden i alla fall tyckt att det har funnits bättre än honom. Om jag skulle gått välja mellan dessa tre som nu var kvar hade jag hellre sätt Tove i final dels för att det hade varit mer spännande då, för Calle är chanslös i´m sorry men så är det.

Sedan för att jag tycker att Tove är mer värd att stå i final än vad Calle är. Calle är en helt gorgeous singer men Tove är mer min typ av artist om jag säger så. Enligt mig rör sig Tove mycket bättre hon har något unikt hon sticker liksom ut och vågar bnuda på sig själv medan Calle inte utsrålar någon energi om du ska fråga mig, han skulle kunna vara vilken artist som helst och låter precis som alla andra, enligt mig har han ingen egen stil, känns verkligen som vilken artist som helst. Om ni förstår vad jag menar.  Fast helst av allt hade min drömfinal varit att vackra Karolina hade stått vid Eriks sida det hade blivit grymt men men, det finns inte så mycket mer än att önska båda grabsen varmt lycka till och önska dem grattis!

BTW Förlåt för att jag har slutat med att recensera idolernas insatser varje fredag men jag har inte riktigt kännt att jag har haft inspiration för det. Sedan har det inte känts rätt på något sätt då det liksom kändes som att alla har varit så pass bra vartenda gång och att jag skulle sagt samma sak om alla vartenda gång. Det hade liksom blivit lite tråkigt för er i mängden i guess. Jag vill ju göra allt så intressant som möjligt för er.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: så kul att du gör:D

Ha en great kväll!

2009-12-05 @ 21:27:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0