Empire State of mind

Helst av allt skulle jag vilja ladda ipoden med grym musik och gå på en lång, mysig promenad och fullkomligt rensa skallen med tankar på skolan när jag kommer hem bara lägga mig i soffan med stor kopp varm choklad och köra ett one-tree-hill marathon, men det är det sista jag kan göra nu. Istället måste jag hela kvällen fokusera mig på plugg, för hela bunten. Så här i slutspurten av skolan tar skolan i pricip över mitt liv vilket innebär att jag inte kommer ägna mig åt något annat än plugg dagarna fram till tisdag nästa vecka då alla prov äntligen är över(!). Det innebär alltså en bloggpaus fram till dess. Men i och med att det är idolfinal på fredag så ska jag inte svika er och ni kommer få inlägg om det då kan jag lova och ta i hand på. Men ha det så bra tills dess! Update: Idol är redan avgjort! Kolla bara in: http://www.tv4.se/1.1384178/2009/12/09/idolfinalen_2009_nu_smaller_det Btw: Är det bara jag som inte kan redigera saker och ting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0