2009


När jag såg denna tjejen första gången var jag skeptisk och tyckte att hon var alldeles för trist och en aning överskattad av juryn men när efter ett tag började jag inse vilken otroligt talang hon är och det var in förrän jag lyssnade på hennes egenskrivna låtar som du hittar på Spotify som jag verkligen fick upp ögonen för henne. Tjejen är fullkomligt grym och man kanske inte kan nämna henne som årets stjärna med tanke på att hon knappt slagit igenom ännu, men jag tycker att hon förtjänar det då jag är övertygad på att tjejen har en grym framtid framför sig. Ni gillade henne under idol och har missat hennes "album" klicka här



Stilikon: Felicia Frithiof!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0