091712


Syster yster et Moi

Ja ni ser väl? Jag och Marie Serneholt tihihihii

Jag är hemskt ledsen för helt kass uppdatering men det är nämligen så att datorn min har åkt på virus så internet har pajat helt. Men nu ska jag försöka ta mig tillbaka med hjälp av min kära mors dator. Snart är det ju jullov också så det passar ju bra.

Men shit vilket väder det varit i dag då?! Trodde knappt jag skulle kunna komma hem men sådan tur var la det sig senare, när jag tagit tunnelbanan mötte jag upp mamma för att sedan ha gått till Kungsan för att kika lite på "Rädda Radion" och lite utav kungsans fantastiska julmarknad fick lite Gilmore Girls känsla haha. Men hur som helst så var denna "konsert" mycket bra det var grymt kul att få se EMD och Erik Grönwall på scen igen. Duktiga killar det. Därefter blev det titt på NK och middag på grodan och julklappsköp till mina lärare.

Vet nì? Imorgon är det skolavslutning jag finner inga ord av lycka!

 

 


Kommentarer
Postat av: Alina

jaa det var skitbra! :)

2009-12-17 @ 21:29:25
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: maria

woho uppdatering! o gud vad snygg din syrra är... :O ;D

2009-12-17 @ 21:29:57
URL: http://straawberry.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hoppas du får ett härligt lov :D Kram

2009-12-18 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0