Torsdag


bild från Nice på mig och maria
Tack så jättemycket för era otroligt fina ord ni skrivit till mig under min paus som blev längre än planerat med tanke på att internet pajade. Men jag hoppas att ni inte lidit allt för mycket. Tyvärr måste jag meddela er att jag måste ta ännu en paus på grund av lite grejer som jag inte tänker ta upp just nu, men jag behöver lägga bloggen bakom mig ett tag och inte känna att jag har en massa grejer att göra då bloggen är inräknad. Det handlar inte om att jag tröttnat på att blogga snarare tvärtom, men nej jag ska inte gå in på det just nu. Snälla snälla snälla snälla skriv något fint till mig den här gången jag vet att ni kan. Det behöver inte vara något väl uttänkt. Jag behöver lite skratt när jag är tillbaka vilket jag inte riktigt vet när det blir. Det får vi se.

Men ni får ha det så jättebra tills vi ses igen!

Update: Med tanke på att jag inte kan känna bloggning som ett behov och för att jag faktiskt har trogna läsare som kanske borde bli lite bättre på att kommentera men annars är det ok. Jag kan uppdatera, men förvänta er max 2 inlägg per dag. Jag behöver fina ord från er. Ni är guldvärda som läser. Men ni är ännu mer guldvärda om ni kommenterar mer. En snäll kommentar förgyller min dag och nu behöver jag dem mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0