Måndag


Asgammal bild, men den får duga.
Hej på er! Jag har äntligen kännt att min inspiration börjar komma tillbaka en aning i alla fall. Egentligen vill jag inte blogga om vad jag gjort under dagen men eftersom att jag ofta får höra att det är mycket intressant av er som läser, så kan jag göra det för er egna skull. Ville bara säga det.

Måndag idag, jag känner mig segare än segast och det är verkligen inte min dag. Mina kläder kliar eller rättare sagt lapparna i mina kläder, jag minns det från när jag liten och att man alltid klippte bort de där lapparna för att det brukade störa en och att man hela tiden gick runt och kliade. Nu i tonåren har jag aldrig haft det problemet riktigt men nu förstår jag att jag hade en smärta på grund av det där lapparna, en annan orsak var att linnet och min tröja hela tiden åkte upp på grund av att båda satt väldigt tajt vid kroppen. En sak är dåligt. På tal om tröjor, jag köpte igår två helt vanliga enfärgade tröjor och båda är stolek 40 för att jag ska få lite oversize, den ena är oversize men den andra den är förliten är inte det konstigt? Någon kanske har satt ut fel storlek eller vad tror ni? För 2 exakt likadana tröjor fast olika färger exakt samma storlek borde väl också vara exakt lika stora låter inte det rimligt? Nu ska jag alldeles strax gå tillbaka till pluggandet av SO.

See you later aligators!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0