23.46 Autumn


H&M
Sommaren är snart slut, hösten närmar oss med stormsteg. Även om sommaren är något utav det härligaste som finns så kan jag inte tycka illa om hösten. Hösten är något speciellt, visst skolan börjar, man kan inte sätta foten utanför dörren utan ett paraply, men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det just ska vara så. Skolan kan faktiskt vara rolig och när regnet smattrar mot fönsterutorna finns det en grej som är något utav det mest mysiga som finns nämligen ligga insvept i en filt, iklädd i en mysig tröja och bara slappa framför en film med en stoooooor kopp the i handen. Erkänn det är lite mysigt?

Mina vänner nu framöver kommer bloggningen bli bättre och bättre, men jag har en liten bloggtorka och om jag ska kunna nå mitt mål och om ni ska få något intressant att läsa om vill jag nu ha eran hjälp. Därmed ber jag er svara på dessa frågor:

Är det något ni saknar?
Är det för mycket av något?
Är det något jag kan göra bättre?
Har du något annat du vill tillägga?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Ebba

Håller helt med dig!

Allt bra med dig annars då?

Kramar!<3

2009-08-10 @ 19:24:14
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: Ebba

Jodå, det är bara bra. Klart att man mår toppen när man varit på stan:P

2009-08-10 @ 19:30:58
URL: http://www.byebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0