22.28 Audrey Hepburn


Okej ni fick inte riktigt se på bloggning idag ledsen för det, men jag hittade inte kameran som jag planerade att jag skulle hitta och visa er lite nya prylar, men det får bli en annan gång. Jag tror inte ens att ni vill veta om min dag istället slänger jag in en bild på Audrey Hepburn och en liten lista om vad som händer resten av veckan mest för att jag ska kunna hålla ordning på det själv och det är här jag kollar för det mesta. Oj vad egotrippad jag lät.  

Onsdag: Fixa grejer inför skolstarten, ringa Anja och Lisa
Torsdag: Träffa Anja, handla inför fredag, ev. möta upp Lisa
Fredag: Gå upp 07.00-07.30, gå till Gröna Lund, köa för MZW konsert, 20.00 Måns Zelmerlöw konsert.

Det var allt för mig! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0