18.13 on and on back to school

Hello Guys! Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag. Men nog med det. Jag är sjukt taggad inför skolstarten imorgon! Eftersom att min bloggtorka fortfarande finns kvar tänkte jag dela med mig av min spellista på spotify. Enjoy or not.
Use Somebody-Kings Of Leon
Anna-Hello Saferide
When It Was good-Flipsyde
Visit To Vienna-Sahara Hotnights
Solen i ögonen-Lars Winnerbäck
Misery Busniess-Paramore
My Life Wolud Suck Without You-Kelly Clarkson
Beat It-Michael Jackson
On and on-Agnes
On The Radio-Regina Spektor
Broken Strings-James Morrison feat. Nelly Furtado
About You Know-Timo Räisänen
Give it 2 me-Madonna
The Fear-Lily Allen
Dancing in the dark-Bruce Springsteen
The lonliest city of all-Sahara Hotnights
Better-Regina Spektor
Wasted-Carrie Underwood
Neon Lights-Sahara Hotnights
Yellow-Coldplay
Dance With Somebody-Mando Diao
Before he cheats-Carrie Underwood
17 år-Veronica Maggio
Gloria-Mando Diao
Fidelity-Regina Spektor
Elegi-Lars Winnerbäck
Phantom Limg-The Shins
Easy Silence-Dixie Chicks
Last Name-Carrie Underwood
Im in love with the girl-Gavin Degraw
Lost!-Coldplay
Om lämnade mig nu-Lars Winnerbäck och Miss Li

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Härligt att du är taggad inför skolan! Själv skulle jag kunna ha sommarlov ett bra tag till :)



svar: så bra att du har haft en bra sommar!

2009-08-16 @ 19:01:15
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej Sofia!



Fin spellista. Vet du att du kan lägga upp den som weblänk, så att andra kan lyssna på den?



Högerklicka på en spellista, välj "copy as HTTP-link" och klistra in!



/Johan

2009-08-17 @ 19:41:58
Postat av: Sofia

Johan: Hej! Jag gjorde det, men det funkade inte...

2009-08-17 @ 20:07:37
URL: http://sopho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0