I wanna feel love love love

Hej! Nu är jag hemma efter en mysig fika med Magdalena efter det en lång och härlig promenad runt i typ hela stan kändes det som, vilket det säkert var också. Supertrevligt som alltid. Därefter så gick jag och mamma ut och kikade lite i affärer och visst finns det massor av saker man skulle vilja ha. Då jag köpte ett linne på H&M som ni får se lite senare. Sist men inte minst så hamnade vi i Kungsträdgården ätandes på varsin korv och glass. Trots det så blev jag oerhört sugen på något att äta kanske för att jag babblar om mat? En riktig kanondag är vad jag har haft, nu ska jag nog ta något att äta.


Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.


Puss på er


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, det låter som en alldeles perfekt vårdag! Hoppas resten av ditt påsklov blir lika bra! Kram kram

2009-04-07 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0