Bloggar

Usch vilka tråkiga inlägg jag har gjort idag, ni får ursäkta mig. Men är det inte typiskt att bloggtorkan ska inträffa då man verkligen har tid för att blogga? Jag tänkte tipsa er om mina favoritbloffar och det är ju alltid något.

Fatma- En tjej med samma intresse som lilla mig, nämligen MUSIK! I hennes blogg skriver hon om sitt intresse och sin vardag även film tips och kändisar. Ni musikintresserade jag tycker att ni ska ta och klicka in er på hennes finfina blogg. Har ni lust kan ni även kika in här. Men det är min blogg det, fast ja min andra blogg förstås. (Läs: Nej min blogg är inte min favoritblogg)

Louise- En söt tjej med en grym klädstil! Ja det finns inte så mycket mer att säga.

Olivia- En vacker tjej, lika gammal som mig och även hon har en grym klädstil!

Natalie- Vi fortsätter snacka grym klädstil och otroligt fina bilder.

Amalia- Fina bilder, bra klädstil!


Det där var topp 5 utan inbördes ordning. Jag har så sjuuuuuukt många fler favoriter. Ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!

Är allt bra?

Kram

2009-04-13 @ 19:45:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0