Before he cheats

Hej! Nu är jag hemma, dagen har varit bra men mitt humör är inte riktigt på topp vilket beror på min oerhört jobbiga morgon. Men nu är jag hemma och skulle gärna behövs göra något kul med någon rolig människa, frågan är bara vem. Kan hända att jag hittar på något kul med mig själv, nej nej jag är inte mobbad även om det kanske låter så nu. Vädret gör mig hur lycklig som helst. Och vet ni vad som mer gör mig lycklig? Det är freeeeedag! Veckorna bara rullar iväg och innan jag ens vet ordet av det så är det dags för flytten. Nu ska jag hjälpa mamma att packa. Sedan blir det glaaaaaaaaaaaaasssss.

Hugs

Kommentarer
Postat av: Ebba

Håller med dig!;)

Har du tagit din första glass ute i solen än?

Kramar!<3

2009-04-24 @ 17:58:45
URL: http://www.byebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0