090423

Hej! Har inte så mycket att skriva så istället antar jag en utmaning. Jag blev utmanad av Ebba.

Skriv 8 fakta/vanor om dig själv. Utmana sedan 8 andra personer. 

- Jag och min syster gör en tidning som endast min familj läser.
- Jag blir väldigt lätt rastlös...
- ... och är väldigt temperamentsfull och har ett väldigt hett temperament
- Musik är mitt liv.
- Jag drömmer om att bli en journalist
- Hela min familj är musikalisk
- Jag är perfektionist
- Jag skulle gärna vara sådär 175, men nu är jag 1,68

Kommentarer
Postat av: Ebba

Låter bra;)

Vilken tycker du är den bästa partyoutfiten?

Kramar!<3

2009-04-23 @ 15:36:45
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: Anonym

Hej, vad gör du idag sötis?

2009-04-23 @ 15:48:19
Postat av: Anonym

SV: Jag vet inte om jag hinner skriva utmaning i min blogg men jag kan skriva några skojigheter om mig här och nu..

Jag måstestänga alla dörrar i köket när jag äter

Jag går ofta omkring på tå

Jag älskar att dansa i hemlighet

Mina föräldrar jobbade utomlas under min födelse så jag är föddi singapore.

Jag har/vill inte färga håret

Jag tycker inte om semlor och gräddbullar (tragiskt va?)

Jag älskar folk som vågar vara sig själva

Du låter som en härlig tjej ha det bra kram

2009-04-23 @ 21:13:20
Postat av: Anni

Ska försöka anta utmaningen ;-) Kram!

2009-04-24 @ 10:13:19
URL: http://annihoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0