090414


Foto: Jag
Godmorgon! Nu är jag arg riktigt arg! För det första så känns det som att alla tekniska saker verkligem har något emot mig just nu, sjukt jobbigt ska ni veta. Vad har jag gjort dem liksom? När vi ändå pratar om tekniska saker så kan jag berätta att varken tvn eller webbradion vill sammarbeta med mig idag vilket iof inte förvånar mig med tanke på det jag sa tidigare. Idag fyller min kära pappa år! Stort Grattis till dig! Annars så slutar jag vid 16.00 idag och kommer hem sisådär en halvtimme efteråt eller ja jag slutar inte 16 men för det mesta går skolan före allt annat vet ni. Men var inte ledsna för det jag kommer hem utan att behöva göra några läxor och ni kommer att få uppdateringar. I Promise i promise. 

Ha en jättefin dag!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Tack! Du har en superfin blogg också ^^,



Förut hade jag runt 20 läsare varje dag (då visste jag att det var för det mesta mina kompisar som läste bloggen) men nu, under några dagars tid har jag fått runt 54 besökare varje dag :) Det är ju jätteroligt att det är lite fler människor som läser bloggen ;)

2009-04-14 @ 07:27:12
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: hanna

Hoppas du får en bra dag! :D

2009-04-14 @ 09:17:00
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in den nya vackra bloggerskan ! www.dreamdoll.blogg.se

2009-04-14 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0