090408


Foto: Jag
Godförmiddag! Nu är jag mätt och nyvaken eller kanske inte nyvaken men nästan, jag har varit vaken sedan 12.40 eller 12.38 för att vara exakt. I övrigt så har jag sovit ganska gott förutom att jag legat konstigt på min nacke och axel så det gör ganska så ont nu. På tal om att göra ont konstigt att jag inte har träningsvärk efter mina promenader runt halva stan. Nej jag är verkligen inte vältränad allt annat än det skulle jag säga. När vi ända pratar om skador så kan jag berätta att min stackars stortå har fått en rejäl blåsa aj aj min lilltå har även fått en liten blåsa. Dumma skor.

Anyway idag vet jag itne riktigt vad som händer, jag börjar dagen med städning och sedan får vi se vad som händer.

Vad ska ni göra idag?

Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0