Torsdag

Har varit hemma i ungefär en timme nu, (shit är det inte mer än så) men har inte haft humöret uppe för att vilja blogga eftersom jag kom på en sak och det är lite för personligt för att ta upp men jag kan säga att det sänkte mitt toppenbra humör till besviken och arg. Nej det har inte med någon av mina vänner att göra, mer än så säger jag inte. Men nu är mitt humör fortfarande besviket och argt (säger man så?), men det är ok för att kunna blogga. Som ni kansek läste nyss så var min dag först bra men sedan vände den, en motsvarighet på min usla måndag för två veckor sedan, ni som läser kommer få leva med den måndag ett tag till, och det är absolut inte för att skryta eller något sådant. Men jag är så himla glad, men jag är sådan ni får stå ut med mig. Att jag skriver om den dagen alltså. Jag är hemskt ledsen för att detta inlägg inte blev så jätte intressant av hur min dag har sett ut och inte säger er så mycket, men faktum är att mitt huvud är ganska tomt och jag vill inte skriva så värst mycket om denna dag, eftersom den inte har varit så kul nu till mitten av dagen. Fast okej jag kan skriva fram till det som hände. Den började med musikprofil och det gick riktigt dåligt helt seriöst, för det första så spelade min grupp efter min vän Ninnie och hennes grupp men eftersom Ninnie är väldigt duktig på att spela trummor och jag är en nybörjare så blev jag väldigt nervös så när jag började spela lät det väldigt illa och ajg hittade inte takten i låten så jag kunde inte spela och hi-haten var uppem och eftersom den var det kunde jag inte hitta tillbaka igen och jag spelade därför inte:-). Men jag blir avundsjuk på alla som kan spela trummor riktigt bra, som min än Ninnie och sedan min musiklärare som jag tidigare skrev var fullständigt grym på gitarr och han är fullständigt grym på trummor också! Jag skämdes lite efteråt att inte jag kunde spela.

Efter profilen var det bild och det är väl egentilgen inte så mycket att säga till om. Efter bild NO, detsamma där. Vi håller på med magnetism. Efter NO lunch och efter lunch Arbetspass och det var där så nu hoppar vi till sista lektionen som var engelska där vi skulle läsa upp en spökhistoria.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0