Torsdag

Godmorgon mina vänner! Har ni sovit gott? Det har jag i alla fall gjort. Just nu sitter jag coh äter frukost/lunch. Efter att jag är mätt och belåten så ska jag göra mig i ordning för en tripp på stan. Sedan blir det ringa Maria, nu har mamma åkt till USA. Den lilla lyckosten. Nu är det bara 4 dagar kvar av lovet kanske bäst att njuta av det lilla som är kvar eller vad säger ni? Eftersom det blev lite krångel med gårdagen när jag skulle fika med C & M så har vi bestämt att vi ses idag istället. Trevligt! Men det är ett problem, vädret! Det är grått och tråkigt, men vi ska inte sitta ute precis. Det går nog bra ändå.
Vad ska ni göra idag? Nu ska jag fixa lite saker innan jag går och gör mig i ordning.

Ha en jättefin dag!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0