Tisdag-Dålig upptadering

Hej! Sorry för min urusla upptadering men jag har haft fullt upp hela dagen, och det är faktiskt sant, jag var tvungen att plugga och efter det vart det hyfsat bråttom iväg till NK eftersom vi hade visning på huset. Skulle titta efter lite nagellack men självklart fanns inte det. Får åka in till stan lite senare för att köpa det. Imorgon blir det ridning. Om inte Sara ringer i veckan så´bör jag höra av mig till Mikaela. Juste på fredag bär det av till mitt landställe så upptaderingen kommer bli dålig. Men jag lovar er att jag kommer ladda upp massor av bilder av helgen. Även berätta lite vad jag gjort. Just nun sitter jag coh kollar på desprete housewiwes (stavas?) jag hajar ingenting, eftersom jag aldrig sätt ett ända avsnitt. Jag har egentligen i´nte så mycket mer att skriva, hoppas ni mår bra och att ni har haft en underbar dag. Nu ska jag gå upp och ta en nektarin.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0