Tic Tac

Hoppas ni har haft en underbar dag, själv har min dag varit väldigt kul. Den började med klippning klockan 11.00. Direkt efter klippningen bar det av till kungshallen eller först gick vi fel. Men när vi kom fram så krylla de av folk, så vi ångrade oss och gick till Souk och satte oss på Coffehouse bu George, jag beställde en nachos tallrik och Maria bakadpotatis. Så vi gick och satte oss vid ett bord tog sallad och snackade och hade det trevligt, efter ett tag sa jag "Jag har en känsla av att de har glömt osss". Vi väntade säkert 15 minuter efter att jag sagt det. Sedan gick vi till disken och frågade vad våran mat var. Då sa experditen säger man så när det är en kille? Att kocken inte fått någon sådan beställning av nr 44. Så på grund av det fick jag och M gratis fika efteråt, men sådan tur var fick vi våran mat inprinsip i samma tid som vi satte oss vid bordet igen. Efter att vi hade ätit klart coh fått våran fika eller rättare sagt Marias the och min smoothie, gick vi en runda i Topshop och Monki i Souk, sedan gick vi till H&M då jag köpte en mössa, och den var inget märkvärdig en vit sak bara. Vi avslutade våran runda med ett besök på BikBok. Sedan bar det av till tåget. Eftersom det var 15 minuter kvar till att tåget skulle komma så fick jag ett ryck av att jag blev sugen på något så jag gick i den där, ja vad man nu ska kalla den, i Ropsten, och skulle köpa en Läkerol men när jag tittar snett mot disken ser jag sånna där Tic Tac askar, det har inte funnits i Sverige förut, minns bara att jag köpte sånna inprinsip varje gång vi åkte utomlands. Bra att de kommit till Sverige. BTW Maria har en jätteläskig sak på sin mobil, som går till så att man ställer en fråga till mobilen (Helt seriöst till mobilen) och sedan skakar man mobilen och då ger den ett svar ja eller nej eller kanske, jag ställde frågan "Heter jag Sofia" och den svarade "Absolut". Coolt va?

Nu ska jag gå och fiska upp mitt braiga humör som jag hade för en liten stund sedan vet inte vad som hände, med det.

Ha en jättefin kväll!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0