Sunday forts

Just fick jag en sådan där gud vad utråkad jag blev tillfälle, jag sitter och väntar på att Ida ska komma, jag har klätt på mig och känner mig fräsch. Usch vilket väder det är ute! Kan ingen ta mig till något varmt ställe?  Eller göra så att det i alla fall är sol ute det behöver inte vara varmt, bara det är sol? Jag skulle önska själv att jag skulle kunna byta väder bara sådär. Förlåt nu har jag blivit lika dålig som jag var förut med att ladda upp bilder men den där förbaskade kameran ska laddas! Hör du det Sofia kameran ska sitta i laddaren inte ligga på spegelkarmen, hör du det? Svar: Ja, jag ska sätta den där så fort detta inlägg är slut. Så varför inte avsluat detta inlägg och gå och hämta kameran, gå upp för trappen och sätta i laddaren.

Many Kiss & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0