Plugg

Hej allihopa, jag hoppas verkligen ni har haft en underbar, dag min dag fick inte någon spark i baken men på något sätt blev jag ändå tillslut på rätt så bra humör, inte för jag vet hur det gick till men men. Nu sitter jag och försöker banka in det sista inför provet. Det är banka som är det rätta ordet det finns inga knep det finns ingenting som hjälper att tänka på, det är bara att lära sig, annars har jag väldigt lätt för språk, men jag hajar inte ett dugg med regelbundna verb och er-verb. Även fast jag kämpat med det ända sedan vi började. Det måste ju sitta eftersom jag har prv på det imorgon. Nu måste jag försöka banka banka in det.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0