Onsdag

Är det bara jag som tycker att denna dag känns som om det är tisdag, eller just nu kändes det som att det var torsdag, helt galet (not!) nu är jag i alla fall hemma från att ha varit ute på en kort promenad med min granne. Det var trevligt. Snart kommer min bästa vän, hit vi ska chilla lite och sedan bär det av till ridningen. Jag ska hoppa en av det bästa hopphästarna! Wish me luck! Vi fick tillbaka matte provet idag btw. Jag säger bara så här gud vad jag är dålig på matte! Jag hajar inte hur jag själv tänker. Ibland.... men jajaja, till nästa prov så ska jag få min lärare att tappa hakan. Så himla skönt egentligen skulle inte jag varit hemma nu, eftersom min träslöjdslärare hade skurit upp sina fingrar så han skulle till läkaren och vi fick sluta 1 timme tidigare än vanligt.



Jag är så himla avundsjuk på Maria vet ni vart hon är imorgon vi den här tiden? Jo hon är på väg till London, gud vad avundjuk jag är jag hoppas hon har en stor resväska så jag kan hoppa ner där imorgon, haha nej jag skojja bara. På höstlovet blir det ta det lungt X miljoner. Förutom att jag och Maria möjligtvis tar tåget till Uppsala för att träffa min kusin. På onsdag hade jag tänkt ta det lungt, orkar inte med ridningen känner att jag behöver pusta ut riktigt ordenkligt. Fick ett ryck av att jag msåte ha chailatte men faktum är att jag inte kan springa upp efter det, eftersom jag väntar på finfint besök haha nejdå, bara Ida. eller bara och bara hon är faktiskt min bästa vän. På fredag nrä jag kommer hem blir det bloggande och så blir det bara att falla ner i soffan och njuuuta av att jag lov! Vad långt det här inlägget blev för att vara mig, men jag kom på att jag ville blogga fram till Ida kom. Fast då måste blogga ett tag till visst det har jag inga problem med. Vad ska ni göra på lovet?


Förutom Uppsala blir det väl antagligen vänner och slapp för mig. Funderar lite på vad jag ska göra fortfarande, men det blir säkert bra. Jag måste ladda min ipod men innan dess måste jag hitta den där förbaskade ladddaren, hihi laddare försvinner ifrån mig. Det kan ni som varit med länge här vittna. Letade ju i en månad efter min förbaskade kameraladdare och jag har letat länge efter ipodladdaren också, men jag har inte kollat på det mest ologiska ställerna men om jag känner mig  själv rätt så skulle jag inte förvåna mig själv om den låg i typ en av kökslådorna haha, nej men faktiskt! Jag är sådan jag lägger saker på ställen som inte går att förklara hur de har hamnat där och ställen som är hur konstiga som helst. Nu har jag bloggat i en kvart. Snart tror jag att jag får besök, desstuom börjar mitt lilla huvud bli tomt på ideér att skriva här. Men ni får ha en fortsatt jättefin dag!

Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0