Onsdag

Hej Allihopa! Hoppas ni har haft en bra dag, jag har egentligen inte så mycket atts säga om min dag. Men allmänt så har den varit ok. Hade 3,5 lektioner, vi hade himla chill dag idag. Först Kultur där jag spelar drums;-). Efter sista lektionenen kom  Sara fram till mig och frågade om vi kunde gå till tåget tillsammans, självklart svarade jag ja! När jag klev av tåget köpte jag en sallad och så klumpig som jag är har jag spillt dressing i soffan. Just nu håller jag på att försöka banka in alla glosor vi har till imorgon, och den där texten ska kunnas utan till. Även matteprov imorgon. Har just tagot en pause, dagens outfit kommer upp senare. Blev lite utårkad, jag och A satt och diskuterade min snygga musiklärare på msn för en liten stund sedan. Haha! Det var lite kul för att han heter samma ska som min bror kallas och även kallas lika dant som min bror. Så det var lite kul och det allra roligaste var att pappa frågade kallas han för det som Johan (min b´ror) kallas? Kuligt värre, nu ska jg nog gå upp och äta något.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0